Visitas para escolares

PROGRAMA DE ACTIVIDADES 2017 / 2018:

Programa didáctico Naturnova 2017-18 en pdf

De setembro a xuño:

DESAFÍO NATURNOVA.

De 3º a 6º de primaria, ESO, bacharelato e ciclos formativos
65 participantes por grupo. Con ficha de traballo.
Goza cos módulos interactivos de todo o centro e resolve o desafío que che propón a nosa mascota Pintafontes.

DESCUBRINDO OS MISTERIOS DO SOL
De 1º A 3º de primaria
48 alumnos participantes
Visita das 3 salas do centro, onde aprenderás diferentes curiosidades e utilidades do sol. Debes estar foi atento para contestar as preguntas de pintafontes.

ASTRO REI, O SOL
De 4º a 6º de primaria
48 alumnos por grupo
Que sabes do sol? Como é o sea tamaño en comparación con outras estrelas? E cos planetas do sistema solar? Como podemos facer un bo uso del?

ESPECIES INVASORAS EN GALICIA
De 5º e 6º de primaria, ESO, bacharelato
32 persoas por grupo
Que sabes das especies invasoras en Galicia? Cantas coñeces? Sabes os problemas que causan nos nosos ecosistemas? Que podemos facer nos?
Contesta todas estas preguntas visitando o noso centro interactivo!

RESERVA DE PRAZAS

Todos os centros educativos poden solicitar ou reservar unha visita a Naturnova por calquera destas vías:

Encha os datos, seleccione día e hora e marque reservar. A súa petición quedará confirmada automaticamente.

Encha os datos do documento Inscrición , gárdeo e envíeo como arquivo adxunto por e-mail ou escríbanos un correo electrónico indicando os datos da súa solicitude: Centro, nº de alumnos, nivel, datas, datos de contacto, etc.

• Fax: 986 120 099

Cubra os datos no documento Inscrición, imprímao e envíeo por fax.

• Correo postal: Naturnova. Sede Afundacion. C/ Policarpo Sanz, 24-26. 36202 Vigo (Pontevedra)

Encha os datos do documento  Inscrición, imprímao e envíeo por correo.

• Teléfono: 986 120 088 / 089

Chame, deixe un contacto e poñerémonos en contacto con vostede en canto nos sexa posible.

CONDICIÓNS DE RESERVA

Para reservar praza a través da aplicación www.escolares.afundacion.org terá que cubrir todos os campos de o formulario e ter en conta o seguinte:

• Debe indicar en observacións o nome de a actividade que solicita, de non ser especificada ningunha, considerarase que solicitan a visita “Desafío Naturnova”
  • Teña en conta os requisitos de cada actividade indicados no programa de actividades.
  • Cada centro poderá reservar para tantos grupos como desexe.
  • Prezo: 1€ por alumno / actividade
  • Para calquera dúbida ou se desexa outras datas ou horarios distintos dos que aparecen na aplicación poden contactar connosco a través do correo naturnova@afundacion.org ou chamar aos teléfonos: 986120088 / 89 indicando o nome e número de teléfono dunha persoa de contacto.

– Outras actividades de Afundación para centros educativos

Actividades didácticas Afundación 2017-2018