Visitas para escolares

PROGRAMA DE ACTIVIDADES 2016 / 2017:

Programa didáctico Naturnova 2016-17 en pdf

De setembro a xuño:

VISITA INTERACTIVA

De 3º a 6º de primaria, ESO, bacharelato e ciclos formativos
65 alumnos por grupo. Con ficha de traballo.
Visita xeral, para gozar de forma interactiva de todas as salas de Naturnova e o submarino.

O LÍQUIDO ESENCIAL
De 1º A 3º de primaria
25 alumnos por grupo
Charla máis visita xeral a Naturnova.
Como unha divindade está por todas partes e en todos os seres vivos. Tres estados distintos nunha única sustancia. É a fonte que nos dá a vida. É o líquido esencial para o planeta.

A ECONOMÍA CIRCULAR E A REGRA MULTI-R
De 4º a 6º de primaria, ESO, bacharelato e ciclos formativos
50 alumnos por grupo
Charla máis visita xeral a Naturnova.
Máis aló da regra das 3  R, pensemos no criterio multi-R: repensar, redeseñar, redistribuír, reducir, reutilizar, reciclar, recuperar… Cantas R podemos achegar?

RESERVA DE PRAZAS

Todos os centros educativos poden solicitar ou reservar unha visita a Naturnova por calquera destas vías:

Encha os datos, seleccione día e hora e marque reservar. A súa petición quedará confirmada automaticamente.

Encha os datos do documento Inscrición , gárdeo e envíeo como arquivo adxunto por e-mail ou escríbanos un correo electrónico indicando os datos da súa solicitude: Centro, nº de alumnos, nivel, datas, datos de contacto, etc.

• Fax: 986 120 099

Cubra os datos no documento Inscrición, imprímao e envíeo por fax.

• Correo postal: Naturnova. Sede Afundacion. C/ Policarpo Sanz, 24-26. 36202 Vigo (Pontevedra)

Encha os datos do documento  Inscrición, imprímao e envíeo por correo.

• Teléfono: 986 120 088 / 089

Chame, deixe un contacto e poñerémonos en contacto con vostede en canto nos sexa posible.

CONDICIÓNS DE RESERVA

Para reservar praza a través da aplicación www.escolares.afundacion.org terá que cubrir todos os campos de o formulario e ter en conta o seguinte:

• Debe indicar en observacións o nome de a actividade que solicita, de non ser especificada ningunha, considerarase que solicitan unha “Visita interactiva”
  • Teña en conta os requisitos de cada actividade indicados no programa de actividades.
  • Cada centro poderá reservar para tantos grupos como desexe.
  • Prezo: 1€ por alumno / actividade
  • Para calquera dúbida ou se desexa outras datas ou horarios distintos dos que aparecen na aplicación poden contactar connosco a través do correo naturnova@afundacion.org ou chamar aos teléfonos: 986120088 / 89 indicando o nome e número de teléfono dunha persoa de contacto.

DESCRICIÓN DAS ACTIVIDADES

Visita interactiva”

Visita xeral para gozar de forma interactiva por todas as salas de Naturnova e submarino, cunha breve presentación inicial. Esta visita apóiase con material didáctico de procura de información para alumnos de 3º a 6º de Primaria e Secundaria.

• Dirixido a: alumnos a partir de o 3º de primaria, secundaria, bacharelato, ciclos formativos  e universidade.
    • Duración da visita: 90 minutos.
    • Máximo: 50 persoas por grupo
    • Prezo: 1 € por alumno.
    • Período de reserva: todo o curso escolar.
    • Material didáctico: fichas didácticas para 3º a 6º de primaria e ESO, pódense consultar e descargar na pestana Material didáctico.

– Outras actividades de Afundación para centros educativos

Actividades didácticas Afundación 2016-2017

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará